Wydarzenia sercowo-naczyniowe podczas Pucharu Świata w Piłce Nożnej czesc 4

Współczynniki zachorowalności na zdarzenia sercowo-naczyniowe w dniach podczas mistrzostw świata, w porównaniu z dniami w okresie kontrolnym, w całej grupie iw podgrupach. Tabela 2. Tabela 2. Charakterystyka pacjentów, u których wystąpił ostry incydent sercowo-naczyniowy w dniach podczas Pucharu Świata w porównaniu z Dniami w Okresie Kontrolnym. Ciśnienie barometryczne było dodatnio związane ze wzrostem liczby zdarzeń sercowo-naczyniowych (wskaźnik zapadalności, 1,12 na 10 hPa), podobnie jak rok 2006 (1,15), wtorek (1,13) i niedziela (1,07); Sobota pokazała negatywne skojarzenie (0,78). Temperaturę (współczynnik padania, 0,97 na 10 ° C) i pył zawieszony o średnicy mniejszej niż 10 .m (1,01 na 10 .g na metr sześcienny) wymuszono a priori do modelu, chociaż nie można było wykazać żadnego efektu podczas okresu badania. W konsekwencji współczynniki zachorowalności wymienione w Tabeli i Tabeli 2 zostały skorygowane dla wszystkich tych współzmiennych. Tabela pokazuje wskaźniki zachorowalności na zdarzenia sercowo-naczyniowe. Po dostosowaniu dla współzmiennych częstość występowania podczas meczów z udziałem drużyny niemieckiej była 2,66 razy większa niż w okresie kontrolnym. Nie zaobserwowano spadku liczby zdarzeń sercowo-naczyniowych w godzinach lub dniach po meczach z udziałem Niemców.
Analiza podgrup regionalnych wykazała znaczny wzrost liczby wydarzeń w dniach, w których Niemcy grali w meczu, w porównaniu z okresem kontrolnym, dla pacjentów, którzy mieszkali w mieście (wskaźnik zapadalności, 2,63), ci, którzy mieszkali w przedmieścia (3.11) i tych, którzy mieszkali na wsi (1.99). Wzrosła również częstość zdarzeń, które doprowadziły do transferu między szpitalami do dalszej oceny (wskaźnik zapadalności, 3,39). Wszystkie efekty były znaczące (p <0,001), chociaż nie było istotnych różnic między wskaźnikami zachorowalności między podgrupami regionalnymi (P = 0,13). W przeciwieństwie do tego nie mogliśmy wykazać znaczącego wzrostu liczby wydarzeń w ciągu 24 dni Mistrzostw Świata bez udziału Niemiec.
Tabela 2 przedstawia opisową charakterystykę pacjentów, którzy mieli zdarzenie sercowo-naczyniowe, w oparciu o historię przyjętą przez lekarza medycyny ratunkowej. Podczas 7 dni meczów rozgrywanych przez drużynę niemiecką odsetek mężczyzn stanowiących mężczyzn był znacznie wyższy (71,5%) niż w okresie kontrolnym (56,7%). W przypadku mężczyzn częstość zdarzeń sercowo-naczyniowych podczas dni meczów z udziałem drużyny niemieckiej była 3,26 razy większa niż w okresie kontrolnym; w przypadku kobiet częstość występowania była 1,82 razy większa niż w okresie kontrolnym; oba efekty były znaczące (P <0,001).
Podczas 7 dni meczów niemieckiej drużyny, w porównaniu z okresem kontrolnym, pacjenci byli zazwyczaj młodsi (średnia wieku, 65,4 w porównaniu z 68,5 roku), średnie tętno i skurczowe ciśnienie krwi były nieco niższe, a więcej pacjentów znał chorobę wieńcową (47,0% w porównaniu z 29,1%). W celu oceny wpływu stresu związanego z obecnością lub brakiem znanej choroby wieńcowej, obliczyliśmy wskaźniki zachorowalności dla pacjentów z chorobą wieńcową w wywiadzie oraz dla osób bez tego, w ciągu 7 dni meczów Drużyna niemiecka. Liczba zdarzeń u pacjentów z rozpoznaną chorobą wieńcową wzrosła o współczynnik 4,03, a u osób bez rozpoznanej choroby wieńcowej o czynnik 2,05, w porównaniu z liczbą zdarzeń w okresie kontrolnym
[więcej w: pływający stolec przyczyny, badania medycyny pracy w czasie pracy, endometrioza co to za choroba ]

Powiązane tematy z artykułem: badania medycyny pracy w czasie pracy endometrioza co to za choroba pływający stolec przyczyny