Wydarzenia sercowo-naczyniowe podczas Pucharu Świata w Piłce Nożnej ad

Oceniony prospektywnie okres badań obejmował okres od 9 czerwca do 9 lipca 2006 r. Okresy od maja do 31 lipca w 2005 r. I 2003 r., A także od maja do 8 czerwca i od 10 lipca do 31 lipca 2006 r. Stanowiły okres kontrolny. . Rok 2004 został wyłączony na podstawie ewentualnych skutków mistrzostw Europy w piłce nożnej w Portugalii w tym roku. Przebadaliśmy pacjentów, którzy skontaktowali się ze służbami ratunkowymi i którzy byli leczeni przez lekarza medycyny ratunkowej i otrzymali jedną z następujących ostatecznych diagnoz przedklinicznych: przedłużony ostry ból w klatce piersiowej spowodowany zawałem mięśnia sercowego z uniesieniem odcinka ST, zawałem mięśnia sercowego bez uniesienia odcinka ST lub niestabilnym dusznica bolesna, objawowa arytmia serca, zatrzymanie akcji serca prowadzące do resuscytacji krążeniowo-oddechowej lub wyładowanie terapeutyczne wszczepialnego defibrylatora kardiowertera. Wszyscy pacjenci włączeni do badania zostali przyjęci do szpitala w celu dalszej oceny.
Aby wykluczyć możliwy wzrost częstości występowania zdarzeń sercowo-naczyniowych spowodowanych zmianami w populacji w obrębie obszaru badań, uwzględniliśmy tylko tych pacjentów, którzy mieli zdarzenie w ich oficjalnie zarejestrowanym miejscu zamieszkania lub w promieniu 500 m od tego miejsca. rezydencja. W związku z tym zdarzenia sercowe były analizowane tylko dla lokalnych mieszkańców Niemiec, a nie dla odwiedzających z Niemiec lub z zewnątrz.
Przeanalizowaliśmy zapisy lekarzy medycyny ratunkowej z Niemieckiego Interdyscyplinarnego Stowarzyszenia na rzecz Medycyny Intensywnej i Ratunkowej (DIVI) .10 Na podstawie zapisów zebrano następujące dane: datę i miejsce zdarzenia, godzinę połączenia alarmowego, czas wystąpienia objawów, szczegóły początkowych ustaleń (np. ciśnienie krwi, częstość akcji serca, krótki wywiad lekarski i wyniki w elektrokardiogramie), ostateczna diagnoza oraz wiek i płeć pacjenta.
Dane o pogodzie uzyskano z krajowej służby meteorologicznej Niemiec. Dane o zanieczyszczeniu powietrza zostały zebrane przez organ ochrony środowiska w Bawarii.
Protokół badania został zatwierdzony przez komisję etyczną Wydziału Medycznego Ludwig-Maximilians Universität i Bawarskiego Stowarzyszenia Medycznego. Zniesiono wymóg dotyczący świadomej zgody.
Analiza statystyczna
Zastosowaliśmy regresję Poissona z łączem logarytmicznym do modelowania liczby nagłych zdarzeń sercowo-naczyniowych w ciągu dnia.11 Dzień zdefiniowano jako 24-godzinny okres rozpoczynający się w południe. Porównywaliśmy wydarzenia występujące w trzech różnych okresach: 7 dni meczów Pucharu Świata rozgrywanych przez drużynę niemiecką, 24 dni Mistrzostw Świata bez meczów niemieckich oraz 242 dni kontroli (od maja do 8 czerwca i od 10 lipca do 31 lipca, 2006 r. I od maja do 31 lipca 2003 r. I 2005 r.).
Obliczyliśmy współczynniki zapadalności na 7 dni meczów rozgrywanych przez drużynę niemiecką i 24 dni meczów bez udziału drużyny niemieckiej w porównaniu z okresem kontrolnym, używając zmiennych wskaźnikowych. Następnie obliczyliśmy wskaźniki zachorowalności dla podgrup pacjentów, w zależności od ich miejsca zamieszkania lub ostatecznej diagnozy, i porównaliśmy je, przyjmując asymptotyczną normalność oszacowań parametrów i niezależność zdarzeń między podgrupami.
Aby uniknąć zakłóceń, uwzględniliśmy w naszym modelu średnie dobowe pomiary temperatury, ciśnienia barometrycznego i poziomów cząstek stałych o średnicy mniejszej niż 10 .m na metr sześcienny
[przypisy: badania medycyny pracy w czasie pracy, endometrioza co to za choroba, kamagra bez recepty ]

Powiązane tematy z artykułem: badania medycyny pracy w czasie pracy endometrioza co to za choroba kamagra bez recepty