Ból i jego leczenie u pacjentów ambulatoryjnych z rakiem przerzutowym ad 7

Dostępnych jest kilka narzędzi oceny w celu standaryzacji oceny bólu i zminimalizowania potencjalnych błędów w oszacowaniach lekarzy dotyczących nasilenia bólu u pacjentów14,32,33. Chociaż wiele czynników przyczynia się do złego zarządzania bólem nowotworowym, 7, 9, 10, 14 pacjentów powinno odczuwać mniejszy ból, gdy jest odpowiednio oceniany i odpowiednio leczony. Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierane przez granty od publicznej służby zdrowia (CA 21115 do Wschodniej Spółdzielczej Grupy Onkologii i CA 26582 do Grupy Badań nad Bólu), National Cancer Institute, National Institutes of Health oraz Department of Health and Human Services.
Jesteśmy wdzięczni Pani Karen Ryan za pomoc w przygotowaniu manuskryptu.
Author Affiliations
Od Pain Research Group, Department of Neurology (CSC) i University of Wisconsin Comprehensive Cancer Center (CSC, JAS), Madison; Dana-Farber Cancer Institute, Boston (RG); Carle Cancer Center, Urbana, Ill. (AKH); Mayo Clinic, Rochester, Minnesota (JHE); New York University Medical Center, New York (RHB); oraz University of Rochester Cancer Center, Rochester, NY (KJP).
Wyślij prośby o ponowne przesłanie do Dr. Cleeland z Pain Research Group, 1900 University Ave., Madison, WI 53705-4013.
dodatek
W badaniu wzięły udział również następujące instytucje i społeczne programy onkologii klinicznej (CCOP): Albany Medical College, Albany, NY; Albert Einstein College of Medicine, Bronx, NY; Bay Area Tumor Institute CCOP, Oakland, Kalifornia; Hackensack Medical Center Oncology Program, Hackensack, NJ; Brooklyn CCOP, Brooklyn, NY; Case Western Reserve University, Cleveland; University of Florida-Gainesville, Gainesville; Fox Chase Cancer Center, Filadelfia; Grady Memorial Hospital, Atlanta; Indiana University Medical Center, Indianapolis; Johns Hopkins Oncology Center, Baltimore; Marshfield Clinic, Marshfield, Wis .; Medical College of Ohio, Toledo; Mercy Hospital, Scranton, PA .; Metodystyczny szpital CCOP, Indianapolis; Metro-Minneapolis CCOP, Minneapolis; Newark Inner City CCOP, Newark, NJ; Northwestern University Medical Center, Chicago; University of Pennsylvania Cancer Center, Philadelphia; Rush-Presbyterian-St. Luke s Medical Center, Chicago; University of Pretoria, Pretoria, South Africa; Stanford University, Stanford, Kalifornia; Tufts New England Medical Center Hospital, Boston; Natalie Warren Bryant Cancer Center, Tulsa, Okla .; Twin Tiers CCOP, Binghamton, NY; Uniwersytet Vanderbilt, Nashville; i regionalne centrum walki z rakiem w Vermont, Burlington.
[podobne: dwunastnica położenie, dicloabak, okulista na nfz lublin ]